دانشجویان پزشکی شهید بهشتی
 
پيوندهای روزانه

 

جلسه اول (معرفی و آغاز)
جلسه دوم (تعیین خط مشی کمیته)
جلسه سوم (تصویب طرح کاری کمیته)
جلسه چهارم (تصویب نهایی طرح)
جلسه پنجم (ارائه ی راهنمای پرسپتور)
جلسه ششم (بررسی راهنمای پرسپتور)
جلسه هفتم (بررسی راهنمای پرسپتور) 
جلسه هشتم (بررسی راهنمای پرسپتور)
جلسه نهم (بررسی فرم ارزشیابی بیرونی دانشگاه)
جلسه دهم (مداخلات دانشجویی)
جلسه یازدهم (اولویت بندی و انتخاب مداخله)
جلسه دوازدهم ، سیزدهم و چهاردهم ( جلسه توجیهی استاژرهای جدید)
جلسه پانزدهم (فرم ارزشیابی دوره کارآموزی)
جلسه شانزدهم (بررسی فرم پیشنهادی دکتر حسینی) ضمیمه جلسه شانزدهم
جلسه هفدهم (بررسی بخش های بالینی ترم 7)
جلسه هجدهم (نشست با معاونت آموزشی و اساتید بیمارستان مفید)
جلسه نوزدهم (نشست با دکتر طبیبی - معاونت آموزشی دانشکده)
 
[ برچسب:, ] [ ] [ دانشجوی پزشکی ]

 در راستای پروژه ارزشیابی و ویرایش ، در پاییز 88 ، اعضای شورای مرکزی، برنامه ی معارفه و پرسش و پاسخ برای دانشجویان ترم یک ( ورودی جدید) برگزار کردند. در این نشست ، دکتر رجایی ، معاونت وقت آموزشی دانشکده، در رابطه با برنامه آموزشی ریفرم اطلاعاتی در اختیار دانشجویان قرار دادند و به سوالات آنها در این زمینه پاسخ دادند؛ به علاوه ، اعضای شورای مرکزی نیز با برگزاری پانل برای دانشجویان، ضمن معرفی کمیته و فعالیت های آن، در رابطه با نحوه ی درس خواندن و مشکلات دانشجویی، تجربیات خود را مطرح کردند و از دانشجویان برای شرکت در فعالیت های کمیته، دعوت کردند.

از آن به بعد، اعضای کمیته سعی کردند برای سایر دانشجویان جدیدالورود نیز در یکی از برنامه های جشن های معارفه ( که توسط دیگر تشکل های دانشکده برگزار می شد) حضور داشته و آنان را با کمیته دانشجویی و برنامه آموزشی پزشکی آشنا نمایند.

پاییز 90 نیز فرصتی دست داد تا با همکاری انجمن اسلامی و کمیته پژوهشی، برنامه ای در راستای آشنایی و پرسش و پاسخ درباره ی برنامه اصلاحات آموزش پزشکی با محوریت دانشجویان ترم یک برگزار شود که پوستر آن را در زیر مشاهده می کنید.

 

 

[ برچسب:, ] [ ] [ دانشجوی پزشکی ]

 

با تشکیل شورای مرکزی کمیته در خرداد ماه 1388، پیشنهاد ارزشیابی و ویرایش درسنامه ها به صورت دانشجویی مطرح شد؛ طی این پروژه که طراحی آن توسط اعضای شورای مرکزی کمیته و زیر نظر کارشناسان مرکز صورت گرفت ، در حدود 40 نفر از دانشجویان مقطع علوم پایه، به ویرایش و ارزشیابی درسنامه ها و کلاس درس پرداختند.

 

دانلود گزارش نهایی پروژه ارزشیابی

این پروژه در نهایت به عنوان فرآیند برتر داشگاه انتخاب شد ( دانلود متن فرآیند) و نتایج آن به صورت مقالاتی در کنگره ی آموزش پزشکی اردیبهشت 90 ارائه شد. (پوستر مقالات)

 

 

صورتجلسات شورای مرکزی برای اجرای پروژه :

جلسه اول

جلسه دوم

جلسه سوم

جلسه چهارم

جلسه پنجم

جلسه ششم

جلسه 88/7/12

جلسه 88/7/15

جلسه 88/7/19

جلسه 88/7/25

جلسه 88/7/27

جلسه 88/7/28

جلسه 88/8/27

[ برچسب:, ] [ ] [ دانشجوی پزشکی ]

 

 

با تشکیل کمیته دانشجویی در دی ماه 1387، بعد از اعلام عمومی در دانشکده پزشکی و عضوگیری از دانشجویان ترم های مختلف مقطع علوم پایه، نشست هایی با حضور دانشجویان و کارشناسان مرکز توسعه برگزار شد؛ طی این جلسه ها، دانشجویان برخی از مشکلات مربوط به دوره های آموزشی علوم پایه نظیر دروس مقدمات ( ترم یک) ، واحدهای انتخابی و ... را مطرح کرده ، گزارش بحث ها به صورت صورتجلسه هایی تدوین شده و برای مسئولین اجرایی ( ریاست دانشگاه و دانشکده ، معاونت آموزشی دانشگاه و دانشکده) ارسال شد. به علاوه مسئولین با حضور در برخی جلسات دانشجویان ، نسبت به مشکلات مطرح شده و راه حل های آن، پاسخگو بودند.

 

صورتجلسه 87/10/7 (نشست با معاونت آموزشی دانشگاه و طرح مشکلات ریفرم)

 

صورتجلسه 87/12/10 ( بررسی دروس مقدمات علوم پایه- ترم یک)

صورتجلسه 88/2/2 ( بررسی واحدهای اختیاری)

[ برچسب:, ] [ ] [ دانشجوی پزشکی ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ توسط کمیته دانشجویی EDC شهید بهشتی برای اطلاع رسانی فعالیت های کمیته، معرفی دوره های مختلف برنامه آموزشی، نقاط قوت و ضعف آنها و به اشتراک گذاشتن تجربیات دانشجویان ایجاد شده است. یادتون باشه که پویا بودن این وبلاگ وابستگی زیادی به نظرات شما دارد. برای دسترسی سریع به مطالب از قسمت موضوعات استفاده کنید. برای همکاری بیشتر به ما ایمیل بزنید. (پروفایل مدیر وبلاگ)
موضوعات وب
امکانات وب
فروش بک لینک طراحی سایت

mouse code

كد ماوس